PÅGANG: Nasjonalt koordinerende Pasient- og brukerombud Jannicke Bruvik sier krisen i fastlegeordningen bidrar til økt pågang overfor ombudet. Foto: Lars Brock Nilsen Foto:

Flere kontaktet pasientombudet i fjor: – Det er for dårlig tid

Rekordmange kontaktet Pasient- og brukerombudet i 2022, og forhold rundt fastlegeordningen og psykisk helse sto øverst på lista.

Publisert Sist oppdatert

De siste fem årene har antall henvendelser økt med 16 prosent, opplyser Pasient- og brukerombudet i sin siste årsmelding.

Vil du lese videre?

Registrer deg for å få tilgang til alt vårt pluss-innhold (du må registrere ny bruker selv om du allerede mottar våre nyhetsbrev).

DM Pluss for helsepersonell

0 kr

Gratis for helsepersonell ved å oppgi HPR-nummer.

Registrer deg

DM Pluss

49 kr

for de første 30 dagene, deretter 5.000 kr (eks. MVA) per år. Betal via kort og Vipps.

Registrer deg

Bedriftsabonnement



Ta kontakt med oss så skreddersyr vi løsning for deg og din bedrift.

Les mer

Powered by Labrador CMS