ETTERSLEP: Trondheim kommunes kvalitetsmelding beskriver at på grunn av feil, og fordi systemet er lite intuitivt og brukervennlig, har det ført til redusert drift og etterslep i tjenestene. Illustrasjonsbilde av klokken i journalsystemet var 16.13.

Fersk kommunerapport: – Helseplattformen utfordret tjenestene og kvaliteten

Trondheim kommunes kvalitetsmelding for barne- og familietjenesten beskriver journalsystemet Helseplattformen som lite brukervennlig, og at systemfeil har ført til redusert drift og etterslep i tjenestene.

Publisert Sist oppdatert

Denne uken fikk Trondheim kommunes politikere lagt frem kvalitetsmeldingen for barne- og familietjenesten. Meldingen evaluerer status for tjenestene i oppvekst- og utdanningssektoren i kommunen.

Vil du lese videre?

Registrer deg for å få tilgang til alt vårt pluss-innhold (du må registrere ny bruker selv om du allerede mottar våre nyhetsbrev).

DM Pluss for helsepersonell

0 kr

Gratis for helsepersonell ved å oppgi HPR-nummer.

Registrer deg

DM Pluss

49 kr

for de første 30 dagene, deretter 5.000 kr (eks. MVA) per år. Betal via kort og Vipps.

Registrer deg

Bedriftsabonnement



Ta kontakt med oss så skreddersyr vi løsning for deg og din bedrift.

Les mer

Powered by Labrador CMS